Cabinet Personal

Informație utilă despre factura electronică

faq-renuntare-factura
18/06/2020

Salutare! 🙂

În această lună am spus adio facturii pe hârtie și am devenit mai prietenoși cu mediul înconjurător. De azi înainte, cel puțin câteva mii de copaci pot respira liniștiți că nu se vor transforma în hârtie și că vor continua să ne alimenteze planeta cu oxigen. 

Pentru a continua să oferim tuturor membrilor familiei StarNet o experiență digitală unică, am adunat în acest articol informație utilă care să răspundă celor mai frecvente întrebări despre factura electronică. 

Cum voi putea vizualiza factura electronică? 

Factura StarNet va fi expediată lunar la adresa de e-mail indicată în contractul de prestare servicii și va putea fi vizualizată în Cabinetul Personal. 

Ce fac dacă am uitat care este adresa de e-mail sau nu am indicat-o la semnarea contractului?  

Pentru a actualiza informațiile despre adresa de e-mail, te rugăm contactezi Managerul Personal la numărul indicat în ultima factură recepționată sau în fereastra din Cabinetul Personal. De asemenea, îți putem oferi suport și prin intermediul următoarelor căi de comunicare: 

  1. Online pe chatul de pe Facebook sau de pe site-ul starnet.md
  2. Prin intermediul poștei electronice la adresa de e-mail: support@starnet.md
  3. La numărul de telefon 0 22 844 444 – Serviciul Suport Clienți. 

Persoanele în etate, care nu sunt familiarizate cu utilizarea tehnologiilor moderne, cum pot vizualiza sau achita facturile electronice? 

Factura electronică e simplu de utilizat și are o mulțime de avantaje. Nu ai nevoie de dispozitive performante sau cunoștințe avansate de utilizare a calculatorului / smartphone-ului pentru a vizualiza sau achita factura. Printr-un singur click în poșta electronică poți vedea găsi toată informația despre starea contului și modalitățile de achitare. 

De altfel, managerii personali sunt mereu la dispoziția ta, pentru a oferi tot suportul necesar, la telefon sau în orice oficiu comercial StarNet. 

Cum pot achita factura electronică? 

Deși am schimbat modalitate de recepționare a facturii, modalitățile de achitare au rămas aceleași: online, în oficiile StarNet, la terminalele de plată sau la ghișeele băncilor. Tot de ce ai nevoie pentru a efectua plata este Personal ID obținut la semnarea contractului. Îl poți găsi pe ultima factură tipărită primită prin poștă sau pe fiecare factură electronică pe care o vei recepționa ulterior. 

Mai multe informații despre posibilitățile de realizare a plății în mod rapid, sigur și fără comision, pot fi găsite aici. 

Îți mulțumim că faci parte din familia StarNet! Împreună construim un viitor mai bun, mai verde și mai sigur!